طرز تهیه کمپوت هلو خانگی

جمعه 27 فروردين 1400
11:17
لیلا تهامی

طرز تهیه کمپوت هلو خانگی


مرحله اول

هلو دارای درختی پر بار می باشد و قیمت آن هم بسیار مناسب است در در اواسط فصل بهار و تابستان می‌توانید این میوه را تهیه کنید و با آن شربت مربا و کمپوت هلو تهیه نمایید . ابتدا باید هلوها را پوست بگیرید و آنها را با چاقو از وسط نصف کنید .

مرحله دوم

سپس هسته های هلو را خارج کنید پس از انجام این کار آب و شکر را با هم مخلوط کنی و بر روی اجاق گاز قرار دهید هنگامی که شکر درون آب حل شد و شروع به جوشیدن کرد محلول را اضافه کنید و صبر کنید تا هلو ها پخته شوند .

مرحله سوم

یکی از نکات مهم تهیه کمپوت خانگی این است که اجازه ندهید میوه له شود . برای اینکه رنگ کمپوت زیبا و شکیل باشد بهتر است آن را درون ظرف لعابی یا مسی بپزید . برای رنگ و مزه بهتر استفاده از مقدار کمی زعفران را پیشنهاد میکنیم . پس از پخت درون ظرف شیشه ای درب دار ریخته و در یخچال نگهداری کنید .


[ بازدید : 55 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]