طرز تهیه ماهی در توستر قزل آلا و کپور و شکم پر ساده و سریع

شنبه 24 دی 1401
19:03
لیلا تهامی

طرز تهیه ماهی در توستر غذای بسیار خوشمزه و مجلسی، این غذا را می‌توانید در ماهیتابه و فر هم تهیه کنید. برای اینکه بافت ماهی حفظ شود بهتر است از توستر استفاده کنید، پخت این غذا درون ماهیتابه باعث می‌شود تا آب بیندازد و ماهی حالت خود را از دست بدهد.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ماهی در توستر در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای مزه دار کردن ماهی
زردچوبه ۱ ق چ
آبلیمو ۲ یا ۳ ق غ
روغن زیتون ۱ق غ
پودر سیر ۱/۲ق چ
فلفل سیاه ۱/۲ ق چ
نمک ۱ ق چ
زنجفیل ۱/۲ ق چ
زعفران دم کرده. به مقدار دلخواه
کره به مقدار دلخواه

طرز تهیه ماهی در توستر

مرحله اول

بعد از اینکه ماهی را شستید با یک کارد نوک تیز چند برش بر روی ماهی ایجاد کنید، با این کار بعد از مزه دار کردن و مرینیت مواد به خوبی به بافت ماهی نفوذ خواهند کرد و غذای شما مزه بهتری خواهد داشت.

مرحله دوم

روی ظرف ماهی را بپوشانید و برای یک الی دو ساعت به آن زمان دهید تا مزه دار شود. سینی توستر را کمی چرب کنید و دمای آن را بر روی ۳۶۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید. حرارت بالا و پایین دستگاه را فعال کنید.

مرحله سوم

ماهی را درون سینی گذاشته و اجازه دهید تا برای مدت زمان ۴۵ دقیقه درون توستر بماند. زمانی که ماهی را خارج کردید با کره و زعفران آن را رومال کنید. ماهی خوشمزه را دوباره درون توستر قرار دهید.

مرحله چهارم

برای ۱۰ دقیقه المنت بالای دستگاه را روشن کرده و اجازه دهید تا ماهی طلایی و برشته شود. در هنگام سرو از آبلیمو یا لیموی تازه به عنوان چاشنی استفاده کنید. برای گرفتن سردی ماهی بعد از خوردن غذا حتماً از خرما استفاده کنید.

منبع: تکتم


[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]