طرز تهیه ساده‌ترین کیک خانگی بدون همزن با پیمانه ساده و سریع

دوشنبه 12 دی 1401
21:42
لیلا تهامی

طرز تهیه ساده‌ترین کیک خانگی

Feedback طرز تهیه کیک ساده با پف زیاد طرز تهیه کیک ساده با ماست طرز تهیه کیک ساده با شیر و وانیل طرز تهیه کیک ساده و خوشمزه طرز تهیه کیک خانگی بدون فر دستور پخت کیک طرز تهیه کیک تولد

برای طرز تهیه ساده ترین کیک خانگی آن هم در مدت زمان کوتاه نیازی به فر و همزن ندارید و می‌توانید آن را در دست ساز بپزید.برای مشاهده آموزش آشپزی کامل و مرحله به مرحله ‌طرز تهیه ساده‌ترین کیک خانگی در ادامه با سایت آموزشی های پاتوق همراه باشید.

مواد لازم برای پخت کیک
تخم مرغ دو عدد
آرد یک و یکسوم پیمانه
شکر یک سوم پیمانه
شیر نصف پیمانه
روغن مایع یکسوم پیمانه
وانیل یک چهارم ق چ
بیکینگ پودر دو ق م
کره پنجاه گرم
موز دو عدد
مغز گردو به دلخواه

طرز تهیه ساده‌ترین کیک خانگی

مرحله اول

برای پخت کیک اولین کاری که میکنیم ریختن شکر درون ماهیتابه می باشد روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و شکر را به صورت کاراملی ذوب کنید. مردها را به صورت حلقه ای برش بزنید و آماده کنید.

مرحله دوم

پس از ذوب شدن شکر کره را به آن اضافه کنید هنگامی که کره کاملا آب شد تکه های موز را درون ماهیتابه بریزید، برای سه دقیقه مواد را هم بزنید. حالا گردو های خرد شده را اضافه کنید و مایه را مخلوط کنید.

مرحله سوم

حالا ماهیتابه را از روی حرارت بردارید. درون کاسه تخم ها را شکسته سپس وانیل را به آن اضافه کنید و برای ۲ الی ۳ دقیقه آن را هم بزنید. به مایع شیر و روغن را اضافه کنید و در حد یکدست شدن مواد را مخلوط نمایید.

مرحله چهارم

آرد را با بیکینگ پودر مخلوط کنید و برای دو یا سه مرحله آن را الک نمایید. آرد را به مایه کیک اضافه کنید. اضافه کردن آرد هم باید در دو الی سه مرحله باشد، تا مایه کیک شما سفت یا شل نشود.

مرحله پنجم

بعد از اضافه کردن آرد نوبت به مخلوط موز می رسد آن را هم به مایه کیک اضافه کنید. مواد را زیر و رو کنید تا کاملا مخلوط شوند. قالب خود را چرب کنید یا کف و دیواره‌های آن را با کاغذ روغنی بپوشانید.

مرحله ششم

پس از اینکه مایع را درون قالب ریختید سطح آن را صاف کنید. فر را از قبل پیش گرم کنید و قالب را برای ۴۰ دقیقه و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد درون فر قرار دهید. صبر کنید تا کیک کاملا پخته و آماده برای مصرف شود.

منبع : @ribar.pastry



[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]