طرز تهیه بوقلمون شکم پر

شنبه 21 فروردين 1400
22:21
لیلا تهامی

طرز تهیه بوقلمون شکم پر

مرحله اول

برای تهیه بوقلمون شکم پر ابتدا گوشت را به خوبی پاک کرده و آن را بشویید ، پس از این که خشک شد روی سطح بوقلمون را با نمک و زعفران و آویشن و مقداری فلفل مرینیت کنید ، گوشت را ماساژ دهید و تمام قسمتهای آن را به ادویه آغشته نمایید .

مرحله دوم

در این مرحله گردو را درون ماهی تابه ریخته و با حرارت کم تفت دهید تا گردوها برشته شوند سپس کره را اضافه کنید و با گردو تفت دهید حالا زمان اضافه کردن پیاز داغ و انار و رب انار و کشمش و کرفس خورد شده و جعفری و شکر می باشد .

مرحله سوم

مواد را با هم تفت دهید تا بوی مواد بلند شود پس از تفت دادن با این مواد درون شکم بوقلمون را پر کنید . با مقداری کره آب شده پوست بوقلمون را چرب کنید و آن را درون قابلمه قرار دهید . دمای فر را بر روی ۴۵۰ درجه فارنهایت تنظیم کنید و ظرف را برای ۸ ساعت درون فر قرار دهید .

مرحله چهارم

زمان مورد نیاز برای پخت خوراک بوقلمون رستورانی تقریباً ۹ ساعت می باشد و اگر می خواهید این غذا را برای شام میل نمایید بهتر است آن را صبح بار بگذارید چون گوشت بوقلمون دیرپز است .


[ بازدید : 81 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]