طرز تهیه کیک ساده وانیلی

چهارشنبه 18 فروردين 1400
22:38
لیلا تهامی

طرز تهیه کیک ساده وانیلی

مرحله اول

برای تهیه کیک ساده وانیلی ابتدا باید تخم مرغ ها را در دمای محیط قرار دهید تا دمای آنها با محیط اطراف یکسان شود سپس آنها را درون شکاف شکسته و شکر را همراه با وانیل به آن اضافه کنید و به وسیله همزن تخم مرغ ها را مخلوط کنید تا پف کند و کرم رنگ شوند .

مرحله دوم

پس از انجام این کار نوبت اضافه کردن شیر و روغن مایه می باشد مواد را با هم مخلوط کنید سپس پس آرد و بیکینگ پودر را برای سه مرحله الک کنید و آن را در دو نوبت به مایع تخم مرغ اضافه کنید حالا مایع را به صورت دورانی و در یک جهت هم بزنید .

مرحله سوم

اگر می‌خواهید کیک میان تهی درست نمایید از قالب سایز ۲۶ با ارتفاع ۱۰ استفاده کنید ، قالب را چرب کنید فر گاز را هم از قبل پیش گرم نمایید . مایه کیک وانیلی خوشمزه را درون قالب بریزید و آن را درون فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد برای مدت زمان ۴۵ دقیقه قرار دهید .

نکات پخت کیک

میتوانید مقداری دارچین یا پودر نسکافه و پودر کاکائو به آرد کیک اضافه کنید . این کیک ساده را درون قابلمه هم می توانید تهیه کنید به این صورت که کف قابلمه تفلون را چرب کنید و یک لیوان استیل در وسط آن قرار دهید ، هنگامی که ظرف داغ شد مایه کیک وانیلی را اطراف لیوان بریزید و روی قابلمه دم کنی قرار دهید . حتما پخش کن استفاده کنید . حرارت گاز کم باشد . مدت زمان پخت تقریبا ۴۵ دقیقه است .


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]