طرز تهیه غذا با میگو

شنبه 14 فروردين 1400
22:31
لیلا تهامی

طرز تهیه غذا با میگو


مرحله اول

برای پخت یک خوراک خوشمزه و دریایی پیشنهاد میکنیم غذا با میگو را در لیست برنامه های آشپزی خود قرار دهید برای پخت این خوراک خوشمزه ابتدا پیاز و سیر را پوست بگیرید و آنها را خرد کنید پیشنهاد می کنیم سیر را رنده نماید .

مرحله دوم

حالا ماهی تابه رو روی اجاق گاز قرار بدید و مقداری روغن اضافه کنید پس از اینکه روغن داغ شد پیاز و سیر را درون ماهی تابه ریخته و با حرارت ملایم تفت دهید این کار را تا زمانی که پیاز ها نرم شوند و بوی سیر پخش شود انجام دهید .

مرحله سوم

حالا نوبت این رسیده که فلفل دلمه ای ها را به صورت نگینی خرد کنید و آن را به مواد درون تو ماهیتابه اضافه کنید و برای مدت زمان یک الی دو دقیقه آنها را مخلوط کرده و تفت دهید . در مرحله بعد برنج فلفل و زردچوبه را اضافه کنید .

مرحله چهارم

مقدار کمی نمک اضافه کنیم و مواد درون ظرف را به خوبی هم بزنید حالا نوبت اضافه کردن آب مرغ می باشد پس از انجام این کار در ماهیتابه را ببندیم و کمی حرارت را زیاد کنید و صبر کنید تا خوراک ‌میگو شروع به جوشیدن کند .

مرحله پنجم

حرارت را کم کنید و برای ۱۵ دقیقه اجازه دهید تا با حرارت ملایم غذا کاملا پخته شود . در این مرحله میگو های پاک شده را همراه با نخود فرنگی پرخاصیت به خوراک میگو اضافه کرده و درب ظرف را ببندید تا خوراک شما آماده برای مصرف شود .


[ بازدید : 71 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]