طرز تهیه اشکنه کشک

چهارشنبه 29 بهمن 1399
7:38
لیلا تهامی

طرز تهیه اشکنه کشک

مرحله اول

برای تهیه اشکنه کشک محلی خوشمزه پس از اینکه پیاز را به صورت خلالی خورد کردید ، یک ماهیتابه را بر روی حرارت اجاق گاز قرار داده مقداری روغن اضافه کنید ، هنگامی که روغن داغ شد پیازها را درون ماهی تابه ریخته و تفت دهید .

مرحله دوم

در این مرحله وقتی پیازها سبک و شیشه ای شد به آنها زردچوبه اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید ، تا پیاز داغ شما آماده شود . حالا نعنا خشک را درون ماهیتابه ریخته و همراه با پیاز ها تفت دهید ، حرارت کم باشد تا نعنا خشک شما نسوزد .

مرحله سوم

در این مرحله یک لیوان آب درون ماهیتابه ریخته سپس به این خوراک ساده و خوشمزه کشک را اضافه نمایید ، حالا این مواد را با هم مخلوط کنید ، در همان حال که مشغول هم زدن مواد هستید و نمک و فلفل را هم به اشکنه ساده خود اضافه کنید .

مرحله چهارم

در این مرحله سعی کنید غذا را با حرارت کم آماده کنید تا حسابی لعابدار و جا افتاده شود ‌. پس از اینکه اشکنه محلی چند تا جوش زد و در اواخر پخت گردو را به خوراک اضافه کنید ، صبر کنید تا کاملاً پخته شود . حرارت را خاموش کرده و همراه با نان سنگک تازه غذا را میل نمایید .


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]