طرز تهیه دونات خانگی

دوشنبه 27 بهمن 1399
7:34
لیلا تهامی

طرز تهیه دونات خانگی

مرحله اول⠀

برای تهیه دونات خانگی خوشمزه و مجلسی پس از این که آرد را همراه با خمیر مایع درون یک کاسه ریختید آن را با همزن مخلوط نمایید . در همان حال که مشغوله هم زدن شکر و نمک و شیر خشک قنادی را به مواد اضافه نمایید .

مرحله دوم

در مرحله و زرده تخم مرغ را به مواد اضافه کنید و خمیر را با دست به خوبی ورز دهید تا حسابی جا افتاده شود و حالت بگیرد پس از انجام این مراحل شیر را آرام آرام به خمیر اضافه کنید و مواد را به خوبی با دست ورز دهید تا خمیر شکل بگیرد .

مرحله سوم

در این مرحله روی خمیر را با کره یا مارگارین بپوشانید ، سپس چانه هایی به اندازه نارنگی از خمیر جدا کنید و روی میز بچینید ، حالا روی این چانه ها را پلاستیک کشیده و برای مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه به خمیر استراحت دهید .

مرحله چهارم

پس از گذشت این زمان خمیر ها را به حالت دونات فرهنگ کرده و میان آن را سوراخ نمایید دوباره با کیسه روی دونالد ها را بپوشانید و این بار برای مدت زمان ۴۰ دقیقه به خمیر استراحت دهید تا خمیر شما به اصطلاح عامیانه ور بیاید .

مرحله پنجم

در این مرحله یک ماهیتابه مناسب را انتخاب کرده و بر روی حرارت اجاق گاز قرار دهید روغن را به ماهی تابه اضافه کنید و هنگامی که روغن داغ شد حرارت را کم کرده و دونات ها را درون ماهیتابه ریخته و دو طرف آنها را سرخ نمایید ، برای سرخ کردن دونات های خوشمزه به ۴ الی ۵ دقیقه زمان نیاز دارید .


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]