طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

جمعه 24 بهمن 1399
7:46
لیلا تهامی

طرز تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی

مرحله اول

برای تهیه خوراک سوسیس ایتالیایی خوشمزه پس از اینکه پیاز ها را به صورت خلالی و در ابعاد درشت خرد کردید یک ماهیتابه را بر روی اجاق گاز قرار داده و مقداری روغن و به آن اضافه کنید هنگامی که روغن داغ شد پیازها را درون تابه ریخته و تفت دهید .

مرحله دوم

در مرحله بعد پس از اینکه پیاز داغ سبک و شیشه ای شد رب گوجه را همراه با ادویه های مخصوص نمک و فلفل قرمز و فلفل سیاه و زردچوبه به پیاز اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کرده و تفت دهید هنگامی که طلایی رنگ شده اند و بوی خامی مواد گرفته شد اجاق گاز را خاموش کنید .

مرحله سوم

در مرحله بعد سوسیس و فلفل دلمه ای را به صورت جداگانه سرخ نمایید حالا مواد سرخ شده را به سس خانگی آماده شده اضافه نمایید . مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید سپس نصف استکان آب ولرم به آن اضافه کنید و و مواد را به خوبی با هم مخلوط نمایید .

مرحله چهارم

در این مرحله درب ظرف را بسته و آن را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز برای مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه قرار دهید تا حسابی جا افتاده و پخته شود . اکنون میتوانید خوراک سوسیس خود را همراه با نان باگت تازه مصرف نمایید .


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]