طرز تهیه نمودن شامی لپه خوشمزه

يکشنبه 8 اسفند 1395
22:41
لیلا تهامی

طرز تهیه نمودن شامی لپه خوشمزه :

با عرض سلام خدمت شما همراهان گرامی سایت تفرحی پالاما در ادامه این تاپیک میتوانید نحوه طبخ و آماده نمودن شامی لپه را مشاهده نمایید . نفخ حبوبات را چگونه بگیریم : یک روز قبل از اینکه شامی لپه را آماده نمایید لپه ها را در یک کاسه آب ریخته (ترجیحا برای ۲۴ ساعت) در طول این مدت زمان شما ۲ الی ۳ بار هم آب درون کاسه را عوض نمایید . این کار شما باعث از بین رفتن نفخ لپه میشود .

آموزش و نحوه تهیه کردن کتلت قارچ غذایی رژیمی

بعد از انجام این کار لپه ها را ابکش کرده و در یک قابلمه مناسب همراه با مقداری نمک و آب ریخته حرارت اجاق را کمی بالا برده زمانی که آب شروع به جوشیدن نمود حرارت را کم نموده و در قابلمه را ببندید حالا لپه برای پخته شدن به ۳ ساعت زمان نیاز دارد . تا لپه ها آماده شود سیب زمنی را هم آب پز نمایید .در مرحله بعد و پس از آماده شدن لپه ها آنها را کوبیده و یا چرخ نمایید حالا موادی را که در اختیار دارید مانند گوشت چرخ کرده و لپه را همراه با پیاز و سیب زمینی (آب پز)رنده شده در یک کاسه ریخته و با هم مخلوط میکنید نکته : برای مخلوط نمودن مواد از چرخ گوشت هم میتوان استفاده نمود .


[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]