طرز تهیه برگر ماهی

جمعه 27 فروردين 1400
22:35
لیلا تهامی

طرز تهیه برگر ماهی

مرحله اول

برای تهیه برگر ماهی پس از این که ماهی را تمیز کردید و استخوان های آن را جدا کردید با قارچ مخلوط کرده و آن را درون چرخ گوشت بریزید پس از انجام این کار پیاز ها را رنده کنید و آب آن را جدا کنید ، تفاله پیاز را به گوشت ماهی اضافه کنید .

مرحله دوم

در مرحله بعد سبزی جعفری را همراه با سفیده تخم مرغ و آبلیمو به گوشت اضافه کنید مواد را با هم ترکیب کرده سپس پودر سیر نمک و فلفل را اضافه کنید . گوشت را به خوبی با دست ورز دهید تا حسابی جا افتاده و یکدست شود .

مرحله سوم

در پایان نوبت اضافه کردن آرد سوخاری می باشد . آرد را هم با مایه همبرگر خانگی مخلوط کنید . توجه داشته باشید که اگر از آرد سوخاری زیادی استفاده کنید همبرگر شما خشک می‌شود . حالا چانه های برگر را جدا کرده و حالت دهید درون پلاستیک فریزر کرده و برای یک ساعت درون یخچال قرار دهید .

مرحله چهارم

در مرحله بعد می‌توانید برگرهای خوشمزه را بر روی توری کباب کنید و یا اینکه درون ماهیتابه سرخ نمایید و یا پخت ماهی در فر را تجربه کنید . خوراک ماهی را همراه با کاهو و سس تارتار سرو نمایید . نکته : استفاده از انواع ماهی سالمون ، ماهی سفید و … برای پخت این غذا بلامانع می‌باشد .


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]