طرز تهیه دمنوش به

جمعه 27 فروردين 1400
11:15
لیلا تهامی

طرز تهیه دمنوش به

مرحله اول

اگر بدنبال یک دمنوش خوش عطر و بو با خواص درمانی هستید برای شما استفاده از دمنوش به را پیشنهاد میکنیم ، شما برای تهیه این دمنوش ابتدا ۴ عدد میوه تازه ( تعداد میوه دلبخواهی می‌باشد) را شسته و پس از گرفتن پوست رنده کنید .

مرحله دوم

حالا به رنده شده را بر روی سینی ریخته و آنرا زیر نور آفتاب یا بر روی بخاری و شوفاژ قرار دهید تا خشک شوند در طول این فاصله زمانی در چندین نوبت میوه ها را زیر و رو کنید تا کاملا یکدست خشک شوند ، سپس آن ها را الک کنید تا خورده ها جدا شوند .

مرحله سوم

میوه های خشک شده را درون ماهی تابه ریخته و بدون روغن تفت دهید ، مدت زمان تفت دادن تقریبا ۲ دقیقه است ، این کار باعث خواهد شد دمنوش شما رنگ بهتری داشته باشد ، پس از تفت دادن آنها را درون سینی ریخته و پس از اینکه خنک شد از آن مثل چای نگهداری کنید .

طرز تهیه دمنوش

حالا برای تهیه دمنوش ۳ قاشق غذاخوری به را درون کتری در حال جوش بریزید و همانند چایی اجازه دهید تا دم بکشد ، از هل و دارچین و زعفران هم میتوانید استفاده کنید و آن ها را اضافه نمایید که طعم و مزه دمنوش شما جذاب تر شود .

خواص دمنوش

خواص دمنوش ، مهمترین خاصیت آن آرامش بخش بدون آن است . از دیگر مزایای این دمنوش خواص ضدویروسی و درمان زخم معده و خواص ضدالتهابی و کاهش استرس و کاهش علائم آلرژی است .


[ بازدید : 70 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]