طرز تهیه حلوا شیر عسلی

چهارشنبه 25 فروردين 1400
22:07
لیلا تهامی

طرز تهیه حلوا شیر عسلی

مرحله اول

برای درست کردن حلوا شیر عسلی مجلسی و خوشمزه ابتدا باید آرد را الک کنید سپس آن را درون ماهیتابه بریزید و با حرارت کم تفت دهید مدت زمان تفت دادن آرد تقریباً ۲۰ الی ۲۵ دقیقه می باشد این کار را باید تا زمانی که آرد بلند می شود انجام دهید .

مرحله دوم

یکی از نکات ریز در درست ‌کردن‌ حلوا مدت زمان تفت آرد می باشد ، هرچه آرد را بیشتر تفت دهید حلوا مجلسی شما تیره تر میشود . پس از انجام این کار کره و روغن مایع را به آرد اضافه کنید ، مواد را مرتب هم بزنید و تفت دهید .

مرحله سوم

پس از اینکه مواد بخوبی مخلوط شد نوبت به اضافه کردن زعفران و گلاب می‌رسد ، مواد را کمی با هم تفت دهید و در پایان آشپزی شیر عسلی را اضافه نمایید ، اجاق گاز را خاموش کرده و تا زمانی که بسته میشود مواد را مرتب هم بزنید . برای تزیین آن هم میتوانید از انواع مغز گردو و بادام و پسته استفاده کنید .


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]