طرز تهیه سوپ چینی

دوشنبه 23 فروردين 1400
23:21
لیلا تهامی

طرز تهیه سوپ چینی

مرحله اول

برای تهیه سوپ چینی پس از اینکه نودل ها را درون کاسه ریختید ۴ پیمان آب به آن اضافه کنید ، مواد را مخلوط کرده و اجازه دهید تا نودل ها بخیسند ، در این فاصله زمانی هویج ها را خرد کرده و درون ماهی تابه تفت دهید تا نرم شوند .

مرحله دوم

در مرحله و مرغ ها را خرد کرده و همراه با هویج مخلوط کنید ، پس از اینکه خوراک مرغ آبدار شد و درون روغن تفت داده شد مقداری زردچوبه و رب گوجه‌فرنگی را به آنها اضافه کنید مواد را مدام هم بزنید تا بوی خامی گوجه فرنگی گرفته شود سپس اسفناج را اضافه کنید و کمی مواد سوپ ساده را تفت دهید .

مرحله سوم

پس از مخلوط کردن مواد نصف پیمانه آب به خوراک مرغ خانگی اضافه کنید و درب ظرف را ببندید تا کمی مواد پخته شوند ، حالا زمان آن رسیده که آب مرغ را همراه با نمک و فلفل اضافه کنید و اجازه دهید تا خوراک برای ۱۵ دقیقه با حرارت ملایم بپزد .

مرحله چهارم

در ۱۵ دقیقه پایانی پخت باید نودل ها را به سوپ اضافه کنید پس از مخلوط کردن مواد نوبت اضافه کردن پیازها می‌باشد حالا اجازه دهید تا سوپ خوشمزه با حرارت ملایم پخته و جا افتاده شود ، در هنگام سرو از مقداری آبلیمو تازه هم برای چاشنی غذا استفاده نمایید . تخم مرغ را هم بصورت نیمرو آماده کنید و بر روی سوپ بکشید ، نوش جان


[ بازدید : 65 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]