طرز تهیه شیرینی ساده خانگی بدون فر

شنبه 21 فروردين 1400
22:24
لیلا تهامی

طرز تهیه شیرینی ساده خانگی بدون فر

مرحله اول

برای تهیه شیرینی ساده خانگی ابتدا کره را درون دمای آشپزخانه قرار دهید تا نرم شود سپس آن را همراه با پودر قند مخلوط کرده و با همزن هم میزنیم پس از انجام این کار به آن ها زرده تخم مرغ و وانیل را اضافه می کنیم و تا زمانی که کرم رنگ شوند هم می‌زنیم .

مرحله دوم

حالا نوبت اضافه کردن آرد می باشد آرد را الک کرده و آرام آرام به مواد اضافه کرده و هم می زنیم اکنون زمان آن رسیده که زعفران را به مواد اضافه کنید و با لیسک آنها را مخلوط کنید . در این مرحله خمیر را با دست ورز می دهیم تا زمانی که بدست نچسبد .

مرحله سوم

توجه کنید که ورز دادن زیاد خمیر باعث میشود به روغن بیفتد اگر احساس کردید خمیر چسبنده است کمی آرد به آن اضافه کنید . هنگامی که خمیر آماده شد آن را با وردنه به قطر یک سانت پهن کنید ، حالا با قالب خمیر رو به شکل دلخواه برش بزنید .

مرحله چهارم

خمیر شیرینی نیاز به استراحت ندارد درون کف سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید و و شیرینی‌ها را با فاصله و مرتب درون سینی قرار دهید شعر را از قبل با دمای ۱۲۰ درجه سانتیگراد پیش گرم کنید و سینی را برای مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه درون فر قرار دهید .

مرحله پنجم

هنگامی که کمی زیره شیرینی ها تغییر رنگ داد اجاق گاز را خاموش کنید و تا زمانی که آن ها خنک نشده‌اند به سینی دست نزنید . برای پخت آن رنگ زعفران اصلاً نباید استفاده کنید . مدت زمان مورد نیاز برای پخت این شیرینی خانگی تقریباً یک ساعت می باشد .


[ بازدید : 73 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]