ماهی سالمون در فر

سه شنبه 8 بهمن 1398
22:21
لیلا تهامی

ماهی سالمون در فر

برای تهیه یک خوراک ماهی عالی و خوشمزه دریایی با سالمون ، پس از اینکه ماهی را تمیز نموده و آنرا بصورت فیله درآورید با نمک و فلفل فیله ها را طعم دار کرده سپس سینی فر را چرب نموده و فیله های مرغ را درون سینی چیده و برای مدت زمان ۲۰ دقیقه اجازه می‌دهیم تا فیله ها پخته شود .

در مرحله بعد و تا زمانی که فیله ها درون فر قرار دارند سس مخصوص را تهیه میکنیم ، درون کاسه ای مناسب آب لیمو و سیر رنده شده را ریخته سپس به آنها کره آب شده را اضافه کرده و در آخر مقداری هم زعفران به سس اضافه نموده و مواد را بخوبی با هم مخلوط میکنیم .

در مرحله بعد،زمانی که ماهی را از درون فر خارج نمودیم ، سس را بر روی فیله ها ریخته بصورتی که تمام قسمت ماهی با سس آغشته شود ، دوباره فیله ها را برای ۵ الی ۱۰ دقیقه درون فر گذاشته تا حسابی مزه دار و جا افتاده شود . اکنون میتوانید غذای دریایی خود را همراه با پرهای لیمو و سبزی جعفری تازه سرو کنید .


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]