طرز تهیه بیف استراگانف

سه شنبه 24 دی 1398
19:33
لیلا تهامی

طرز تهیه بیف استراگانف

گوشت را درون کاسه ریخته و بعد از ان فلفل سیاه و قرمز و پودر سیر را اضافه کنید مواد را بخوبی با هم ورز دهید و مخلوط کنید، گوشت را با سلفون بپوشانید و برای مدت زمان ۱ ساعت درون یخچال قرار دهید تا ادویه حسابی بخورد گوشت رفته و مزه دار شود . حالا تابه را با مقدار کمی روغن روی اجاق قرار دهید تا حسابی داغ شود گوشت را درون تابه ریخته و برای مدت زمان ۱۰ دقیقه تفت دهید بعد از اینکه گوشت آب انداخت و آب آن بخار شد .

گوشت را کنار گذاشته و در همان تابه مقداری کره ریخته و پیاز ها را تفت دهید زمانی که پیاز نرم و شیشه ای شد قارچ را اضافه کرده و تفت دهید ، هنگامی که قارچ ها نرم شد یک قاشق غذاخوری آرد سفید درون تابه ریخته و با مواد تفت دهید . در مرحله بعد گوشت را همراه با عصاره و مقداری آب اضافه نمایید درب تابه را بسته و اجازه دهید تا گوشت کاملا پخته شود زمانی که اجاق گاز را خاموش نمودید خامه را بر روی خوراک خوشمزه ریخته و همراه با سیب زمینی های خلالی سرخ شده سرو نمایید .


[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]