طرز تهیه شنیسل ماهی با سس تارتار

شنبه 21 دی 1398
23:17
لیلا تهامی

طرز تهیه شنیسل ماهی با سس تارتار

برای تهیه سس مخصوص غذاهای دریایی سس مایونز را درون کاسه ریخته سپس پودر پاپریکا و فلفل سیاه و پودر سیر را به سس اضافه نموده مواد را بخوبی با هم ترکیب کرده پس از انجام این کار مقداری نمک ریخته پیاز های ریز شده را اضافه کرده خیار شوری را که بصورت نگینی خرد نموده ایم را هم به مواد درون کاسه اضافه میکنیم حالا آب دو عدد لیموی تازه را همراه با سبزی های خرد شده ی گشنیز و جعفری به سس تارتار اضافه میکنیم تمامی مواد را درون مخلوط کن ریخته و با هم ترکیب میکنیم تا کاملا یکدست و رقیق شوند . اگر بدنبال طعمی متفاوت و قوی هستید میتوانید کمی هم پودر خردل به سس اضافه کنید .

طرز تهیه شنیسل ماهی

در محله بعد و برای تهیه شنیسل فیله های ماهی را درون یک کاسه لبه دار ریخته و برای مرینیت کردن فیله ها ادویه را که شامل ( پودر سیر و پودر تخم گشنیز و فلفل سیاه و اب لیمو تازه و نمک ) میباشد درون کاسه ای که حاوی فیله های ماهی است ریخته و بخوبی با هم مخلوط میکنیم تا تمامی قسمت های ماهی به ادویه آغشته شود حالا کاسه را برای مدت زمان ۱ الی ۲ ساعت درون یخچال قرار داده تا حسابی مزه دار و ترد شود .

در کاسه های جدا گانه آرد سفید و آرد سوخاری را ریخته و دریک کاسه دیگر تخم مرغ ها را شکسته و بخوبی هم میزینم تا از حالت لختگی خارج شود . تابه را روی اجاق قرار دهید و با حرارت ملایم اجازه دهید روغن درون تابه داغ شود سپس فیله ها را بترتیب در داخل آرد سفید قرار داده پس از آن درون تخم مرغ گذاشته و در پایان درون آرد سوخاری بغلتانید حالا فیله ها را درون تابه ریخته و سرخ کنید .

توجه داشته باشید حرارت متوسط باعث میشود تا فیله ها کاملا مغز پخت و خوش رنگ شوند هنگامی که فیله ها سرخ شد بر روی حوله های کاغذی قرار دهید تا روغن اضافی آن کشیده شود . اکنون غذای شما آماده برای سرو شده است و میتوانید آنرا با سس تارتار که بهترین نوع سس برای غذاهای دریایی میباشد میل نمایید .


[ بازدید : 92 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]