طرز تهیه جوجه کباب ترش

سه شنبه 17 دی 1398
0:56
لیلا تهامی

طرز تهیه جوجه کباب ترش

مرغ را پس از شستشو پوست گرفته و سپس در اندازه های کوچک بطوری که براحتی سیخ گرفته شوند خرد میکنیم، تکه های خرد شده مرغ را درون کاسه ریخته سپس برای مرینیت کردن جوجه کباب مجلسی رب انار و نمک و فلفل را درون کاسه ریخته و با مرغ مخلوط کنید در مرحله بعد پودر پاپریکا و روغن را اضافه کرده و بخوبی هم بزنید تا تمام قسمت های مرغ مزه دار شود ، توجه داشته باشید که پیاز را نباید در این مرحله اضافه کنید .

کاسه مرغ را با سلفون بپوشانید و برای مدت زمان ۲ الی ۳ ساعت درون یخچال قرار دهید ، سپس پیاز ها را بصورت خلالی برش زده و بعد از اینکه مرغ را از درون یخچال خارج نمودید پیاز های خرد شده را اضافه کرده و این بار برای ۳ الی ۴ ساعت دوباره در یخچال قرار دهید تا ادویه ها مرغ را حسابی مزه دار کند . اگر مدت زمان بیشتری برای مزه دار کردن جوجه کباب صرف کنید در پایان طعم بهتری را تجربه خواهید نمود . پس از گذشت این زمان مرغ شما آماده برای سیخ گرفتن شده است و بهترین روش طبخ برای جوجه کباب ساده تهیه آن بصورت ذغالی میباشد .


[ بازدید : 80 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]