طرز تهیه جوجه کباب لاری

شنبه 7 دی 1398
22:41
لیلا تهامی

طرز تهیه جوجه کباب لاری

مرغ را پس از اینکه پاک نمودید و پوستش را جدا کردید در ابعاد کوچک و مناسب برای سیخ گرفتن خرد نموده ، سپس تکه های مرغ را شسته و در آبکش قرار میدهیم تا آب آن کاملا گرفته شود . کاسه مناسبی را فراهم کرده و مرغ را درون کاسه ریخته پیاز را بصورت حلقه حلقه برش زده و در لا به لای مرغ قرار میدهیم ، حالا آب لیمو ترش تازه را بر روی مرغ ها میریزیم و پوست لیمو را هم با مرغ مخلوط میکنیم .

در مرحله بعدی ماست را اضافه نموده و با دست مواد را بخوبی هم زده تا تمام قسمت های جوجه به مواد آغشته شود ، حالا نوبت اضافه نمودن ادویه میباشد ، پاپریکا و فلفل قرمز و نمک را اضافه میکنیم و پس از آن تخم گشنیز را درون سس جوجه کباب ریخته و مواد را بخوبی مخلوط میکنیم در پایان روغن و زعفران آب شده را میریزم ، زمانی که مواد بخوبی با هم مخلوط شدند روی کاسه را میپوشانیم و آنرا برای یک شب درون یخچال قرار میدهیم تا حسابی مرغ طعم و عطر مواد را بخود بگیرد .

در مرحله بعدی سیخ ها را آماده کنید و جوجه ها را بصورت همسان سیخ کنید چون زمان پخت مرغ با استخوان کمتر است سعی کنید فیله های بدون استخوان را جدا سیخ بگیرید . ذغال یکدستی را آماده کنید و سیخ ها را بصورت چرخشی بر روی آتش حرکت دهید بعد از گذشت ۱۰ دقیقه از مقداری کره و زعفران دم کرده بعنوان رومال استفاده کنید و با یک فرچه مویی این مواد را بر روی سیخ های جوجه بمالید . اکنون جوجه کباب خانگی شما آماده برای سرو شده است .


[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]