طرز تهیه فلافل خانگی

پنجشنبه 5 دی 1398
22:27
لیلا تهامی

طرز تهیه فلافل خانگی

برای آماده کردن فلافل به نکات ریز و دقیق دستور پخت حتما باید توجه نمایید . ۴۸ ساعت قبل از درست نمودن ساندویچ نخود ها را باید در آب بخیسانید در طول این مدت در چندین نوبت آب ظرف نخود را عوض نمائید. در مرحله بعد نخود ها را آبکش کرده و همراه با پیاز و سیر درون چرخ گوشت بریزید یا با دستگاه اسیاب کنید .

در مرحله بعد ۷ قاشق غذاخوری آب را به مایه فلافل اضافه نمایید سپس نوبت افزودن ادویه ها میباشد پودر گشنیز و زیره بعد از آن زردچوبه و پودر فلفل سیاه و قرمز در نوبت بعد پودر انبه و جوز هندی رنده شده، حالا نمک و پودر دارچین و در آخرین نوبت بیکینگ پودر را اضافه نمایید حالا این مواد را بخوبی و با دست ورز دهید و مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند.

هنگامی که مایه آماده شد قالب مخصوص فلافل زدن را آورده با قاشق آنرا پرکنید و با پشت قاشق مواد را صاف کنید . تابه را روی اجاق قرار دهید روغن زیادی خالی کنید در حدی که قرص فلافل در روغن شناور شود زمانی که روغن داغ شد فلافل ها را سرخ نمایید. حالا میتوانید ساندویچ خوشمزه خود را با گوجه و خیارشور سرو نمایید .


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]