خورشت ماهی ساده

سه شنبه 12 آذر 1398
22:53
لیلا تهامی

خورشت ماهی ساده

پس از اینکه ماهی رو پوست گرفتید آنرا تکه تکه نمایید و بشورید آنرا درون آبکش قرار دهید زمانی که خشک شد ادویه و نمک و فلفل را به ماهی اضافه کنید پس از آن زردچوبه و پودر سیر را به تکه های ماهی اضافه نمایید . ماهی را برای مدت زمان ۴۰ الی ۶۰ دقیقه کنار گذاشته تا حسابی مزه دار شود ، زمانی که آماده شد تابه را بر روی اجاق قرار دهید و روغن را اضافه کنید هنگامی که روغن داغ شد ماهی ها را سرخ نمایید .

در مرحله بعد ماهی ها را کنار گذاشته و در همان تابه پیاز ها را تفت دهید وقتی که طلایی رنگ شدند سیب زمینی را اضافه کنید سپس سیر را همراه نمک و زردچوبه به پیاز داغ اضافه نمایید ، حالا نوبت اضافه کردن فلفل و ادویه مخلوط میباشد ، در مرحله بعد گشنیز و مغز لیمو عمانی را به خورشت اضافه کنید .

پس از انجام این مراحل ماهی ها را درون تابه ریخته و در ظرفی جداگانه رب را درون آب جوش حل نمایید و آنرا درون تابه ریخته حرارت را کمی بالا برده و پس از اینکه خورشت به جوشیدن رسید شعله اجاق را کم نموده و اجازه میدهیم تا حسابی جا افتاده شود . اکنون خورشت ماهی آماده سرو میباشد .


[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]