سوپ شلغم

يکشنبه 10 آذر 1398
22:45
لیلا تهامی

سوپ شلغم

یک ظرف مناسب برای تهیه غذا آماده نموده سینه مرغ را درون ظرف قرار داده و مقداری آب اضافه نمایید ظرف را بر روی حرارت اجاق قرار دهید و تا زمانی که آب جوش بیاد مراحل بعدی آشپزی را انجام دهید ، کدو سبز ها و هویج را با کمک رنده در ابعاد درشت خرد کرده و پس از آن پوست شلغم ها را گرفته و مانند کدو و هویج رنده نمایید .

پیاز و چند حبه سیر را با کمک چاقو ریز ریز خورد نموده ، تمامی این مواد را درون قابلمه و به سینه مرغ اضافه میکنید ، حالا قارچ را بصورت دلخواه خرد نموده و به سوپ اضافه نمایید مواد را بخوبی با هم مخلوط نمایید پس از انجام این کار جوب پوست کنده و جو پرک شده را هم به غذا اضافه کنید .

زمانی که آب شروع به جوشیدن نمود درب قابلمه را ببندید و اجازه دهید تا غذا کاملا جا افتاده شود تقریبا ۱ ساعت بعد ادویه و آبلیمو را به سوپ اضافه کنید هنگامی که سینه مرغ پخته شد آنرا از درون قابلمه خارج نموده و با کمک چنگال آنرا ریش ریش کنید و دوباره به سوپ اضافه نمایید .

در مرحله آخر رشته سوپی را همراه با سبزی اضافه نمایید تقربا ۱۵ دقیقه بعد از انجام این کار سوپ شما آماده برای سرو شده است .


[ بازدید : 107 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تفریحی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]